om min dag

HejHej! sitter i min säng super pigg! är helt hypad! haha men så blir det när man är på grönan och åker allt som en dåre, eller nästan allt i alla fall, lite feg är jag! haha

Dagen har varit perfa! :D jag åkte in till min syrrans jobb när jag hade fått min bussremsa av mamma, sen när jag kom ditt såg jag att gina hade köpt en present till mig, fick en jätte fin blombukett! tack igen! du är bäst sis! Efter brudarna hade slutat jobbet vilket var runt sju så åkte vi in till grönan! vi köpte åkband och började springa runt som små barn! så himla kul hehe... Marres syrra var där med sin klass så vi var lite med dom också! trevligt trevligt! .. och juste, ni vet blåa tåget på grönan?! vi skulle åka det eftersom marre inte vågade gå in i spökhuset, jag tänkte inte speciellt mycket på blå tåget precis, det är det gamla vanliga tänkte jag men det var det ju inte längre, de hade ändrat allt där inne! och jag skrek som en liten barnunge kan jag säga! sket på mig nästan alltså, okej där kanske jag överdrev lite men nästan! fan va rädd jag blev! haha, åk blåa tåget om ni är på grönan!! 

det var i alla fall jätte kul! på vägen hem från grönan ringde jag runt till krillan och bellis, vi snackade om i morgon då krillan får sommarlov! jag och bellis ska nämligen till krillans skola på söder och vara med på avslutningen och kolla på lite uppträdanden! så i morgon blir det att gå upp min vanliga skoltid. Sex -.- men det är de värt! hihi! åker redan vid halv åtta i morgon typ! så kanske inte bloggar i morgon bitti! men bilder ska jag ta i morgon och slänga upp sen! och på tal om bilder så tog jag nästan inga idag, men min syrra har några så dom kommer upp så fort jag har bilderna!  

nu måste jag sova, eller försöka, är helt klar vaken! inte ett dugg trött! hhe. men god natt i alla fall! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0