mysdag med bellis

hellu! sitter hemma nu! håret på bellis blev jätte fint! :D är fan glad över att det blev bra, blev lite orolig över att jag skulle tabba mig vilket jag inte gjorde! awesome! hehe.. efter vi hade färgat hennes hår gick vi till en mysig thai restaurang och där åt vi så mycket att vi sprack typ. så himla god mat! härligt att skratta också, har inte skrattat så mycket på länge! tror fan att de hade lagt något i maten en stund för jag och bellis kunde inte sluta skratta efter vi hade ätit, sjukt! haha. Efter vi hade ätit drog vi över gatan till donken för lite glass, hur gott som helst ju! vi var ute ett tag på restaurangen och pratade en massa. Hade jätte mysigt med dig bella!:)
nu är jag som sagt hemma och ska se på glee filmen! pappa är fett taggad på den filmen vilket är lite roligt, han gillar även never say never och vampire diaries, skön pappa ju! ;) hehe.. juste på tal om hårfärgning som jag nämnde i början, jag färgade ju håret igår kväll/natt, blev super bra! riktigt blond nu, får se hur det blir med slingor! om gina hinner eller inte.
Lite bilder från dagen:
image descriptionimage description
image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh!! Tack själv för idag gumman, och tack för hjälpen med håret - jag blev skitnöjd!



Är så glad över att jag har dig igen, som jag hade dig förut. Det var så sjukt kul att skratta idag med dig, har inte skrattat så mycket på hur länge som helst.



Jag älskar dig!!

2012-06-12 @ 21:50:10
URL: http://isabellc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0