Min fantastiska dag

hejhej! sitter i sängen helt jäkla död! har ont i kroppen och börjar bli hes men det var ju så himla värt det!!! ..
dagen började med en mysig frukost med kicki, vi fixade oss och myste innan vi drog in till globen och runt ett så bänkade vi oss i kön på marken, hade som sagt nummer 128 av typ flera hundra pers. Kön gick runt hela globen tydligen, helt crazy och vi stod så längst fram! hihi.. Alex och Sofie kom strax innan insläppet och det smög sig till vår plats vilket var toppen! vi stod alla fyra och kom näst längst fram. Först spelades ett "förband" vilket var, nja sådär skulle jag säga, sen när Nicki Minaj kom ut, HERREGUD jag tror jag blir knäpp, hon är så himla cool!! hon såg fan as bra ut och förlåt men vilken rumpa hon har haha! filmade jätte mycket så ska sätta ihop lite klipp så slänger jag upp det i morgon här på bloggen! .. en tråkig grej var dock att jag kom bort från de andra ett tag och då tryckte sig tre fulla killar fram bakom mig, de bad mig att släppa fram dom men jag kunde inte precis flytta på mig, så de började trycka ner mig genom att luta sig på mig och dra i mitt hår!? :O vad är det för fel på folk what tha fuck liksom, ursäkta språket ;) jag backade bakåt då i alla fall och hamnade med krillan och Sofie och Alexandra igen! fan när de tryckte ner mig, fick ingen luft och det var så himla varmt, svimmade nästan så en av vakterna gav mig vatten vilket hjälpte! fyfan tror jag aldrig har svettats så mycket herre min gud haha.. alla runt en var helt alltså jag menar verkligen helt blöta i ansiktet!! i alla fall, det var så otroligt bra stämning alla sjöng med dansade hoppade och skrek så himla kul var det verkligen!! och Nicki Minaj är fan grym! helt sjukt va som sagt cool var hon och hon såg fantastisk ut fan!! haha! älskade när hon sjöng starships och super bass, jag och kicki sjöng med på allt! kan lätt säga att den här kvällen var en av de bästa kvällarna jag varit med om! herre!
älskar NICKI MINAJ!!!! ♥
Bilder från dagen:

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0