militärjackan

en bättre och större bild på min nya jacka, köpte den på Urban Outfitters och den kostade 700kr. Fanns i både kill och tjej modell, tror jag har tjejmodellen? ingen aning, såg ingen skillnad på de olika men men! hehe.. super snygg är den tycker jag i alla fall, det finns en millitäraffär på Drottninggatan och där låg jackan på 400 kr, men där såg jackorna lite mer slitna ut tyckte jag och färgen var nästan borta. Jag föredrog den här! vad tycks? gjorde jag ett bra köp?? ;) (ny kategori btw!)

Kommentarer
Postat av: christina

jaa gud ja! jackan är så grymt snygg! köpte en likadan jacka för ett tag sen ju! ;)

2012-06-16 @ 22:37:54
Postat av: emma

lätt värt köpet, när jag får pengar ska jag köpa en liknande jacka!

2012-06-17 @ 01:01:21
Postat av: Anonym

snygg jacka nattis!

2012-06-17 @ 11:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0