Måndag den 4 juni 2012

hellu! sitter ny duschad i sängen och ska se på ett avsnitt av big brother (uk) haha, får se om det är något bra, annars struntar jag i de, men vi får se! .. idag har det varit en bra dag till en början och sedan skit dag hha.. åkte till rotan för att ta bussen som är snabbast för mig, så när jag var på vägen hem från skolan står bussen där och när jag står utanför bussen så öppnar han inte dörren utan han startar motorn och skrattar innan han kör iväg! :O .. blir galen på sånt fan va sur jag blev då! kokade typ. haha, fyfan alltså, så jag orkade inte vänta i regnet i typ en halvtimme så jag tog tåget till väsby och tog 36 hem som passade perfa in med tiderna, träffade på jonte en snabbis så det var bra!
När jag kom hem la jag mig i sängen och sedan vaknade jag vid middags tid, slängde bort hela kvällen haha! men men! snart man man göra det för då är det sommarlov hihi! fick sommarskola i matte :( inte kul, men men det var väntat, dock så kommer jag inte gå! :D .. kommer vara i USA då och man skippar ju inte USA för matte haha ;) .. så fixar allt nästa termin, i alla fall, har precis sett This Means War med päronen, riktigt bra film faktiskt! rolig och romantisk hehe min typ av film!
Nu ska jag som sagt se på big brother uk, men först ska jag slänga på en ansiktsmask på fejan! :) ♥
blir så otroligt glad när jag ser den här bilden! vill bara till blidö nu nu nu!! fan va det kommer bli najs i sommar hihi, kickis fest kommer vara sommarens fest utan tvekan hehe! ♥
(på bilden så har vi några utav mina tjejpolare och jag då såklart, fina flickor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0