måndag den 11 juni 2012

hellu! sitter och försöker övertyga syrran att få håret gjort, hehe! vill färga håret men det ser inte ut som att jag kan göra det i veckan och nästa vecka far jag till USA så jag håller på att få lite panik! haha! jag har i alla fall bokat att fixa naglarna på torsdag! det ska bli super najs och min söta mamma bjuder på det! (Y) toppen ju hehe
idag har jag skickat in lite grejer till lärare och samlat ihop alla mina böcker här hemma, lämnade aldrig in dom förra veckan hehe, opps ;) .. äsch gör det imorgon. I morgon är det tisdag, sista dagen i skolan FYFAN VA SKÖNT! plus att det är en kort dag vilket är toppen! hehe så då ska jag till skolan och efter ska jag till centrum!
aja, om inte syrran ger sig snart blir det film ikväll. Glee filmen ska jag se då, den är nog härlig! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0