lol & Snow white and the Huntsman

nu har jag bokat biljetter! i morgon blir det Snow White And The Huntsman med pappa och på onsdag LOL med bästis!

så himla taggad på LOL!! har väntat på den filmen i typ ett år och när jag såg trailern förra gången jag var på bion höll jag på att sätta godiset i halsen, hahah! fan va jag har längtat efter den filmen!! dom som sätter betyg på filmer säger att den är dålig vilket är awesome, dom har ju typ alltid fel så om dem säger att den är dålig så är den säkert skit bra!! :D hihi ska i alla fall bli awesome. Och som en tidig födelsedags present så bjuder jag såklart krillan på bio! sen får hon sin födelsedags present från USA ofc! hihi ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0