kvällskvisten

godkväll! har precis pratat med bellan och vi planerade lite inför imorgon! kul ska det bli i morgon! :D .. och då ska jag färga håret på henne, första gången jag färgar håret på någon, haha bella du vet vad du ger dig in på ;) haha nej men det ska nog gå bra! och det bästa är att jag nu tjatat så mycket på min syster att vi ska färga mitt hår!! NU också! helt crazy! hihi.. kommer dock inte sova fören vid ett eller två kommer vara dö trött i morgon men det är de värt! dock kan jag inte slinga det! men utväxten ska bort!
aja ville bara säga de! nu ska jag byta om till lite slitna kläder och sätta mig i köket, redo för hårfärgning, go go go! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0