kvällskvisten

helloj! sitter i sängen nu och ska sova, riktigt trött eftersom jag gick upp så himla tidigt! ikväll har jag varit med gina och lollo och sen blev det dags för match, då var hela familjen samlad för att se på matchen och pappa är super glad. haha! båda kunde vinna enligt mig! 

i alla fall, i morgon drar jag inte till stan med pappa för att handla det sista innan resan, smink och sånt, ett par skor och om jag hittar - millitärjackan!!! .. hihi, har frågat runt lite och ska åka till tre olika affärer! hittar jag ingen så hoppas jag att jag hittar något liknande i USA ;) .. ska i alla fall sova nu! skriver mer i morgon! om jag kan, blogg.se appen är jätte konstig! men ett inlägg i morgon blir det nog! :) ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0