Hälsningar från Florida !!

Hej hej! Var ett tag sen jag skrev!! Har precis fått internet här nere i Florida så tänkte slänga in ett inlägg, NYC var helt galet kan jag tala om, herre min Gud! Allt var så otroligt coolt haha! Såg massa kändisar vilket var kul! .. Har lite bråttom för jag ska snart ut och äta middag men snabbt jag jag förklara lite om mina dagar här nere i Florida .. Flygresan var väldigt "guppig" och och jag såg flera blixtrar genom min fönster på planet, skit läskigt var det! När vi väl landade så var det storm, det är en orkan här och tornados har förstört lite, men just där jag är har de inte hänt något! Tur det.. När det stod att det var tornado varning hos oss blev jag livrädd! Haha! (tornadon heter Debby för er som har sett den på nyheterna) .. Men under de två dagarna då det var lite storm här så har jag shoppat med familjen! Jag tog med mig 6000 kr hit och spenderade allt igår, Shit! Haha pappa se bjudit på rätt mycket eftersom jag shoppade massor i NY också .. Opps, ;) idag har vi legat vid poolen och solat en massa, har fått lite färg vilket är najs! Snart ska vi ut och äta sen vet jag inte vart vi ska. Får se! :) skriver mer senare.. Och till er (mina nära och kära) så saknar jag er jätte mycket! Inte långt kvar tills jag börjar den långa resan hem !! Puss

Kommentarer
Postat av: Bellsan

Väntar här hemma på dig sockertopp!! Njut dom sista dagarna nu, love!! <3

2012-07-05 @ 10:51:18
URL: http://isabellc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0