gnight

tjena tjena, känner mig riktigt trött just nu så jag ska mysa ner mig i sängen och se på en film. Vet inte vilken det blir, kanske The Last Song eller Dear John, någon sån film i alla fall! sen ska jag sova och i morgon blir det att hoppa upp tidigt! imorgon är sista dagen innan jag åker och jag har lite panik haha! vill så gärna åka nu nu nu men samtidigt stanna hemma haha?! jobbigt jobbigt, men det ända som gör att jag vill vara hemma är den långa resan dit och hem vägen kommer vara ett helvete rent ut sagt. Först orlando till NY och sen NY till Sverige, så drygt! haha, men men man kan inte klaga, USA i några veckor! wiie, lätt värt flygresorna! haha, känns som att alla inlägg handlar om USA just nu men det kanske inte är så konstigt, men ska sluta skriva nu och se på film! sista inlägget för ikväll! godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0