fredag!

halloj! idag är det fredag eller lördag morgon nu haha.. åkte till skolan i morse och eftersom vi bara hade korta och en chill lektion så gick tiden snabbt! vid två kom jag hem och då satte jag mig och pluggade, blev klar när mami och papi kom hem.. vi gjorde middag tillsammans och satt och pratade jätte länge, sen tog jag en dusch och sedan blev det dags för bb. ÅÅÅh amandus och Camilla i mitt hjärta. Va söta dom är hehe, och annica vilken dåre! haha,.. aja, ett riktigt bra avsnitt var det! in och kolla om ni missade det idag!
i alla fall, nu ligger jag i sängen och håller på att somna hela tiden känns det som, kollar ett avsnitt just nu så ska se klart på desperata innan jag lägger mig för kvällen, ny musik också! älska! så ska somna till musik ikväll! älskar att göra de för er som inte visste det hehe..
i morgon ska jag hämta mina byxor! äntligen är de klara och en aning kortare hehe, ska nog ha på mig dom om det ät fint väder i morgon men det lär det inte vara, vissa fick snö idag! :O och det ska vara runt 0 grader här i morgon, fyyyyy! aja sen senare i morgon ska jag nog vara med markus :) godnatt! skriver mer i morgon! tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0