fredag 15 juni 2012

HejHej sitter i sängen nyvaken, pappa kom precis hem med käk.. tror jag, haha! eller så åkte han precis! ingen aning! 

i morse var jag uppe redan vid sex och när klockan blev runt åtta fick jag panik, och det ena ledde till det andra.. bellan missade sin första buss och tillslut blev det så att vi inte skulle hinna eller kunna åka in :( båda var hungriga och trötta och vid nio kom Bellis till mig, vi gjorde frukost och la oss sedan i sängen och snackade. Sen blev vi hungriga och drog oss till centrum, haha.. fick inte köpa en biljett via telefonen för min räkning var så hög förut, men eftersom jag gjorde det ändå så sprang jag runt och letade fram 18 kr och la dom på bordet när jag kom hem haha! 

Vi gick runt i lite affärer och jag köpte ingenting! fick pengar på avslutningen och jag funderade på vad jag tänkte köpa. Jag vill inte ha fler toppar eller shorts nu när jag ändå ska iväg och shoppa i USA och för att jag har rätt mycket redan så då bestämde jag mig för att köpa en millitär jacka, en sån där som alla bär just nu!! åh va jag längtar tills den jackan blir min! dock vet jag inte vart den finns att köpa men pappa ska köra runt med mig i morgon så att jag förhoppningsvis kan köpa den wiie hehe! 

nu ska jag ner till köket och prata med mamma, nu är det bara två dagar kvar tills vi åker och hela familjen är super glada! hihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0