dagens planer

halloj! idag är det lördag och jag är otroligt seg idag! är trött och lite hes haha men jag tog ändå itu med lite städning i mitt rum men det är långt ifrån klart så jag tar itu med det i morgon innan och efter bion med pappi!
ikväll ska jag nämligen vara med bellan! var otroligt länge sen som vi var och det ska bli så himla kul att träffa henne igen, vi har pratat i tel rätt många gånger de senaste veckorna och det var grymt kul! .. lite senare ikväll efter jag har ätit middag ska jag åka hem till henne för att ha en myskväll med massor med gott gott! vi ska säkert se på film och prata om allt! hihi ska bli riktigt härligt!
innan jag börjar fixa mig tänkte jag sluta städa och göra mig själv en macka med varm oboy och sedan se ett avsnitt av desperate housewives! :) jag slänger säkert in ett litet inlägg hos bellan så vi hörs senare! tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0