beastly

hellu hellu! såg precis filmen beastly och den var hur fin som helst! har väntat på att få se den rätt länge nu och jag tycker det var riktigt bra. Lite annorlunda från de flesta filmer. Den är som skönheten och odjuret! den borde ni se tycker jag hihi! Alex pettyfer är med också, gaaad gjorde hela filmen mycket bättre hehe ;).. nu ska jag ner till köket och laga mat med mamio sen får vi se vad jag hittar på, ska färga håret nästa måndag så jag och gina ska prata om hur det ska bli, vill klippa någon frisyr men ändå ha långt hår, vi får se vad det blir! eller så fegar jag ut och strunar i att klippa mig som vanligt hihi. vi får se helt enkelt! ska i alla fall färga det vanliga, utväxten och bli mega blond! men sen ska jag göra lite honungs slingor så att det ser bättre ut än platina hår, har tröttnat på det.. det ser så oäkta ut speciellt när man får utväxten några veckor efter färgning, hehe. aja ska ner till köket nu som sagt, skriver mer sen tror jag! ikväll blir det en chillkväll hemma. Men i morgon drar jag nog ut! :) tjingeling! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0