1 dag kvar

Hejhej! Sitter i sängen och ser lite på teve, idag är det en dag kvar till NICKi MINAJS konsert så jag och Kicki ska ha mys och chill kväll idag med massa gott och bra filmer och en massa prat, var ett tag sen vi hade spa/mys kväll så jag är över taggad just nu .. Sen är jag otroligt glad att mina byxor som jag köpte för ett tag sen, sitter perfa! Har på mig dom idag och det är dom ni ser på bilden, riktigt breda är dom så stod lite konstigt för att man skulle se att de var byxor hehe. I alla fall, nu väntar jag på mamma och pappa ska nämligen få pengar av dom innan jag, Kicki och Sofia drar till stinsen för shopping! Jag ska köpa skor och efterrätten till ikväll hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0