torsdag 12 juli 2012

halloj! ligger i sängen och funtar på att sova, dock så är jag rätt pigg så vi får se hur det går! hehe
 
Idag har det varit en prima dag! som ni vet så var jag i stan och där köpte jag hårfärg (rosa och blå) och sedan ett par skor, krillan köpte en millitärjacka!! wiie, den satt så snyggt på henne! .. efter vi snabbt hade shoppat gick (eller krillan gick, jag haltade för fick skavsår på ena foten, hade ju nya skor på mig) till wayne's coffee och fikade! efter det gick vi mot TC, och självklart så var alla tåg mot märsta inställda -.- sl gör mig alltid lika förbannad. Så jag tog tunnelbanan till Solna Centrum där pappa hämtade mig och syrran. 
 
När jag kom hem satte sig familjen och åt och sedan såg vi på Fast 5 som var på ikväll. Och nu ligger jag i sängen! .. i morgon ska jag möta upp emelie lite snabbt, sola med mamma och sedan träffa krillan, aja ska försöka sova nu, godnatt! ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0