spa-kväll

HejHej! sitter vid skrivbordet och suktar efter en chai latte! gaaad! haha... Idag vaknade jag klockan tolv som vanligt och då gick jag upp och fixade mitt rum lite, sen satte jag mig framför datan och kollade efter lite filmer som jag skulle kunna se ikväll då jag och krillan ska ha spa-kväll! så mysigt det ska bli! älskar våra spa-kvällar, det är super härligt och idag blir det något vi inte gjort förut! hihi.. vi ska göra en grej men berättar inte fören jag ser resultatet! ska i alla fall bli galet najs! slänger upp en före och efter bild! hihi dock så kommer den komma upp om en månad skulle jag tro! hihi, okej det låter lite knäppt men ni får se vad det är senare! 
 
nu ska jag lyssna vidare på Justin Bieber, är helt fast på honom just nu, allt jag kan tänka på är han och hans konsert hha! efter den 22a april 2013 så kommer jag dö en glad tjej! haha ;) sitter och kollar på hans videos på viddy hela tiden! haha.. och juste, jag har skaffat viddy! följ mig där om ni har det ;) @nathamhs (samma som på instagram) skriver mer i kväll då krillan är här! tjingeling! :) ♥
 
älskar att jag kan vara mig själv med dig, hur knäpp jag än är så finns du alltid där för mig!! du och jag forever!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0