söndag 22 juli 2012

Hej Hej! sitter ny duschad vid mitt skrivbord och målar naglarna, igen. Det åkte av lite när jag duschade så jag bättrar på färgen lite! :) nu har jag gjort mig super fräsch och allt, snart ska jag börja fixa mig.. ikväll blir det myskväll med massor med härliga brudar hos emelie! :) så jag ska ner till ica och köpa lite jordgubbar! 
 
idag gick jag upp ganska tidigt, såg lite på nyheterna.. ett år sen idag. Idag tänker vi på norge!! 
sen också det som hände på biografen i USA herregud, vilka idioter det finns alltså! stackars alla som dog. sjuka jävlar..
 
har fått lite färg idag då jag satt ute och solade med familjen innan jag började fixa mig! :) nu ska jag kolla på ett avsnitt av PLL sen fixa klart mig! tjingeling! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0