sollentuna centrum

Halloj! sitter i sängen och vilar en stund! är helt slut haha.. idag har jag varit lite med lollo och gina på morgonen då vi åt frukost och när gina somnade fixade jag mig medans jag var lite med lollo, kul att se henne igen! :D efter jag hade fixat mig drog jag mig till jossan, ååh det var underbart att träffa henne igen! vi åkte till sollentuna centrum, vi fikade och hade det super mysigt! sen kollade vi lite i affärer och jag hoppas mamma kan ge mig en lite pengar, vill köpa lite grejor för naglarna så att dom ser som bäst ut, har äntligen fått mina egna naglar att bli långa! wiie. Och hittat ett billigt ställe där man kan fixa naglarna på! för bara 300 kr! super bra! hihi.. 
 
när jag kom hem satte jag mig och åt med familjen och lollo! efter det hjälpte jag mammi och pappi att fixa lite här hemma! :) nu ligger jag som sagt i sängen och kollar på lite kläder på nätet, har hittat en jacka, mobilskal och lite annat som jag verkligen vill ha! mamma sa att jag kanske kan beställa hem något utav det i morgon! wiie, och sen en ansiktsmask som är super bra! alla finnar går bort direkt, helt sjukt! hihi.. det gillar vi. 
 
jag och jossan för två år sen?! jag tror dethehe! en gammal bild i alla fall på mig och min lilla söta knäppis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0