Shopping med bellis

Hejhej! Sitter i stinsen och äter lunch med bäst bellis! Idag har jag vaknat med krillan! Vilket rolig natt det var! Hon pratade lite i sömnen hehe.. Sen på morgonen efter hon hade gått var jag lite med Jannie (en utav mina favo bloggare!) hihi.. Det var super trevligt, vi åkte till station efter att vi hade fixat oss och mötte upp bellis! Jag och bellis hoppade av vid Sollentuna för att shoppa och Jannie åkte vidare hem.. Jag och bellis har shoppat lite nu. Vi är super nöjda med våra saker vi köpt! Rea är det bästa som finns! Haha .. Efter lunch blir det några affärer till och sen ska jag ta och åka hem, jag ska börja laga middag senare och bara ha en mysig hemma kväll med mina päron! Känner verkligen för det! Är super trött! Skriver mer sen, och bilder från idag och USA kommer upp här lite senare! Wiie ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0