onsdag morgon

halloj! ligger i sängen nyvaken och trött, just nu ser jag på film och vilar lite. Får se vad jag gör idag, vet inte riktigt vad det blir men något skoj blir det! ser ut att vara fint väder, just nu i alla fall så jag ska nog lägga mig i trädgården senare idag! tog en paus från filmen för att kika på lite saker som jag vill ha. Så tre saker vill jag verkligen ha, två par skor (platå conversen och ett par kängor) sen en ny smink väska, jag har liksom rosa pantern! dags att byta nu! något utav de får jag snart av mamma och pappa, syrran fyller år och då får jag alltid en present (vise versa!) 
 
nu ska jag återgå till filmen och sedan börja fixa mig och äta frukost! :) ♥
 
blir en gammal bild på moi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0