onsdag 11 juli 2012

Halloj! sitter och vilar i sängen, idag är jag ovanligt pigg! 
 
Igår var en toppen dag, jag gick hem till krillan när hon hade slutat jobbet, vi åt lite flingor och mjölk och pratade om allt! vi la oss i sängen och fortsatte prata om massor. Sedan bestämde vi oss för att äta middag tillsammans, det blev donken vilket jag inte har ätit på länge så det smakade super gott! sen tog vi lite glass och åkte ner till Infra, där syrran skulle bjuda oss på att sola en gång. Vi fick 80 kr var och lägger oss och solar, dock så är det vädligt sent över tio och inte tänkte vi på att solariet var stängt, jag menar vi var ju där inne innan tio och han som jobbade där sa aldrig till oss. Så vi lägger oss och solar och vad händer då?! jo larmet går. Allt börjar tjuta och blinka och jag får ju panik, så jag drar på mig byxor och bh och springer ut i hallen helt panikslagen, hör ett dunk (krillan hade hoppat till när larmet gått och slog huvudet i solariet, haha!) Krillan kommer ut, där står vi lättklädda och vet inte vad vi ska göra, Gina står och skrattar åt oss medans vi klär på oss allt, vi går ut, väntar för att se om någon kommer så att vi kan förklara vad som hände, men det kom ingen och tillslut när vi började frysa började vi gå hemåt, haha vilken kväll! så himla kul, alltid händer det oss! efter det gick vi hem till mig och såg på Beastly, krillan tyckte den var jätte bra, man blir så glad av den filmen, han är så söt! haha.. efter det så blev det så att krillan sov över vilket var super kul, vi målade naglarna och så sen blev klockan två och eftersom krillan skulle jobba idag så la vi oss och sov. Första natten i min säng på nästan en månad, det var så skönt haha! sov som en bebis. 
 
Idag ska jag vara med bellis, vi ska laga middag och ha mys kväll! det ska bli underbart! .. efter ett nytt PLL avsnitt så ska jag slå in hennes present och sedan duscha innan jag ska fixa det sista innan jag tar bussen. Så ser min dag ut! skriver mer sen och slänger kanske upp en outfit bild! tjingeling! :) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0