Justin Fucking Bieber

Jag är så jävla glad och älskar mina föräldrar så himla mycket!!! 
 
en morgon förra veckan fick jag ett sms där det stod att biljetter till Justin biebers konsert släppdes på förra fredagen, alltså var jag inte hemma och kunde inte köpa någon, hörde av mig till polare men de visste inte när eller vilka biljetter de skulle köpa, jag började gråta, kan ni fatta det! gråta haha, (alltså tårar inte floder) och sprang till mamma och pappa och väckte dom eftersom klockan var runt sju på morgonen, jag sa allt till dom och de sa att de skulle ringa till någon här hemma som kunde köpa en biljett till mig. Men eftersom min underbara vän jossan sa att man kunde köpa dom redan då så gick jag snabbt in på biljett.nu (där finns fortfarande biljetter) och köpte med mig två biljetter! en biljett kostade 3000. När det stod att allt var godkänt så började jag få glädje tårar  haha. Kan ni fatta, jag har biljetter till Justins konsert, längst fram!!!! jag kommer stå några meter ifrån honom, alltså jag höll på att flippa ur totalt! haha! jag håller fortfarande på att flippa ur så fort jag hör hans namn, hör hans låt.. herregud, tack tack tack igen mamma och pappa! kärlek till er!! ni är klart bäst!
 
om jag inte säljer ena biljetten till en polare så kan ni alltid köpa ena biljetten av mig! det är en biljett för Golden Circle, alltså längst fram! wiie hihi.. (Justin var i New York och jag var några meter ifrån honom, dock så visste jag inte att han var där för jag fick reda på det under kvällen av en annan polare som var i New York samtidigt som mig. Två dagar innan jag kom till New York hade han en liten konsert på "gatan" för någonting och då missade jag honom såklart eftersom jag fortfarande var hemma, men nu har jag biljetter och det var värt varenda öre och nu kan jag inte missa honom! :D ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0