I'm Home

Hello from Sweden! 
 
Nu är jag hemma!! åh så himla skön känsla att gå av planet (speciellt när man suttit på ett plan I tolv timmar, alltså först tre timmar och sedan nio.. hehe) så skön känsla att också komma hem och springa upp på sitt rum och slänga sig i sängen! haha, det var det första jag gjorde kan jag tala om! .. har saknat allt till och med min kudde och data! haha, så nu sitter jag på datan och bloggar, men det fattade ni också! första dagen efter semetern och jag har redan dagen fullbokad, haha! men det är bra! om jag gör mycket i dag och i morgon kommer jag nog komma in i tiderna lite lättare eftersom klockan för mig egentligen är halv fyra på eftermiddagen! :) 
 
Nu ska jag packa upp lite, jag ska vila och se på de nya PLL avsnittet, som jag väntat! hehe, det ska bli skönt! sen senare mot eftermiddagen då jag har vilat och packat upp det mesta ska jag träffa kicki efter hon har slutat jobbet såklart. Åh vad jag ska krama henne! ska bli så härligt att se henne verkligen! :D .. och alla andra ofc! 
 
Jag har verkligen mycket att skriva om resan och massor med bilder men jag tänker inte lägga upp alla, tre veckor utav bilder blir rätt mycket hehe och jag har massor som jag kan berätta om! .. men många bilder kommer upp på bloggen och lite om det jag gjort! skriver mer sen! tjingeling!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0