Godmorgon!

hallojsan! skrev inte så mycket igår, hade det lite stressigt hela dagen, vaknade vid tolv igår (vilket jag gjorde idag med -.-) och fick panik, hade ju massor att fixa till kvällen, jag fixade det jag skulle, hoppade in i duschen och sedan fixade jag till mitt rum lite eftersom krillan strax skulle komma! När krillan kom hem till mig så fick hon sin present! hon blev jätte glad vilket gjorde mig jätte glad och grejerna satt perfekt! wiie. Vi käkade middag sen och började föra lite i mitt rum medans vi fixade oss. Sen drog vi oss till Emelie och tillsammans tog vi alla tre bussen till rotebro. 
 
Vi var några utav de första där men efter ett tag droppade det bara in folk hela tiden, det var väl rätt många där mot slutet och när vi blev tvungna att gå av en annledning så blev det lite knas, skulle vi med sollentuna grabbarna och vara med dom eller åka hem? dock så hade jag precis ringt och väckt pappa som skulle komma hämta oss så ville inte vara taskig och säga att han kunde komma en annan tid så vi åkte hem. Jag och krillan gjorde flertal mackor hehe och satte på en krokodil film (haha, vi ser alltid en krokodil film när vi kommit hem från en fest, antingen krokodil film eller hajfilm, fråga mig inte varför) men vi somnade typ direkt, och nu vaknade vi precis! skriver mer om vad jag ska göra idag senare! nu ska jag försöka väcka krillan, är super hungrig!! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0