Gårdagen ägde!

hejhej! godmorgon! ligger i sängen bakis och mår inte så bra, men gårdagen var den bästa på länge! :) 
 
igår vakande jag och fixade mig direkt och efter satte jag mig på tåget mot märsta, jag åkte hem till conne och då pratade vi om massor vi gjort under sommarlovet! sen tog vi bussen till sigtuna, har aldrig varit i sigtuna så jag satt och kollade ut som värsta turisten haha! men det var jätte fint, vi gick vid vattnet och satte oss sedan på våfflan en mysig restaurang som var på vattnet, super mysigt. Dock så blåste det ganska mycket haha! vilket ni kommer se på en bild ;) ... det var super mysigt, sen hörde vi att några kompisar skulle på fest och då blev det rush hem så att vi kunde hinna fixa oss. Det blev strul på kvällen och festen var inget för oss så vi drog vidare till rotan, där festerna alltid är lika roliga! blir alltid lika nöjd med kvällen! vi hämtade upp söta emelie på vägen och drog dit. Där blev det drag, dans och massa sköna killar och tjejer, och kvällen blev super bra! hihi. Idol Tony kom efter ett tag och det var ju en höjdare, conne som är super bra på att sjunga och dansa sjöng med när han spelade gitarr, gaaad vilken snygging och vilken röst han har! hehe. det var lite kul! när vi kom hem så satte jag mig och åt kladdkaka haha! så gott, Conne var trött och somande på några sekunder, haha sjukt! 
 
Nu har vi vaknat och tja, vi är inte så pigga, men conne fixar sig och jag kollar igenom bilder ifrån kvällen. hon ska in till stan snart och jag skulle på bio, vet inte om jag ska det nu. (bilder ifrån igår kväll kommer upp i nästa inlägg!) tjingeling! :) ♥
 
haha ser lite muppig ut men bjuder på denna! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0