en underbar dag med bellis

hejhej! sitter hemma hos Bellis och har det mysigt! idag när jag kom till bellis så kramades vi en stund, så kul att se henne igen! jag gav henne hennes presenter och tydligen så hade hon köpt presenter till mig!? knas fia! jag blev helt tyst och bah va? trodde hon skojade med mig först men det gjorde hon inte. Jag fick ett par jätte fina örhängen och tre små "koppar" som man kan ställa ljus i. kommer bli super snyggt i mitt rum! hihi. tack igen finis! Efter vi hade öppnat presenter gick vi upp till skogen som ligger intill hennes hus, vi tog en massa foton och hade lite kul. Slänger upp några utav bilderna, efter det gick vi ner till rondellen, köpte mat och gick sedan hem till henne igen. Det var super gott! jag var så himla hungrig så en super god sallad satt perfekt! 
 
efter maten satte vi oss i soffan och kollade på bilderna och nu sitter vi här! börjar bli lite småtrött så om någon timme eller så ska jag hem och sova! skriver mer när jag kommer hem! puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0