en härlig dag med härliga tjejer

hellu! idag var jag med Sofie, Rebecka och Alexandra! jag träffade dom vid väsby station och då drog vi till centrum, vi satte oss och åt på Subway.. mmmmh! så länge sen jag åt där, det var super gott! efter vi hade ätit så kollade vi lite i affärer men vi var alla lite deprimerade eftersom vi inte hade pengar, haha! då är det aldrig kul att gå i affärer! 
 
det var en super kul dag i alla fall! :D .. nu sitter jag och planerar inför i morgon, party! .. men vet inte vad jag ska ha på mig.. bajs! hatar paniken jag alltid får inför fest. vet aldrig vad jag ska ha på mig. haha, Men klänning kanske det blir! wiiho. Taggish i alla fall! :) nu ska jag ner till mamma, det blir Pizza ikväll. något jag inte ätit på riktigt länge!! så jag är super sugen på det! heh. Till pizzan blir det nog en film, eller PLL hehe! tjingeling! ♥
 
saknar dig bamse bus! kärlek till dig! du fyller snart två år! och jag har inte sett dig på snart ett år :( miss U bamse bus ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0