en dag med familj och släkt

hejhej! sitter och ser på disney channel, haha! 
 
har precis fixat klart mitt rum och ska nu börja fixa mig inför ikväll då vi får gäster. Mina sysslingar från Indien, Goa kommer hit ikväll för att äta middag och ha en myskväll i lilla väsby, haha. Det ska bli riktigt kul, har inte sett dom på ett par år, man åker ju inte ofta till Indien och de åker inte ofta till Sverige så jag är glad att de kommer ikväll. 
 
alltså blir det en hemma kväll med släkt och familj, under veckan har jag en massa planerat så det ska bli super kul! dock så är jag lite stressad, skolan börjar om mindre än en månad och jag vill inte börja igen, jag älskar sommarlov! haha, dock så är det så dåligt väder så lika bra att gå tillbaka till skolan och få det överstökat. önskar att man skulle börja trean nu men nej. Andra ring blir nog mycket plugg för moi, ska satsa som fan! :) aja nu ska jag sluta skriva om strunt, skriver mer sen och jag ska se till att foton ikväll så kommer dom upp här i morgon skulle jag tro, ha det bra! tjingeling! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0