we♥it

hellu! har precis duschat och packat väskan inför imorgon! hehe, jag känner mig helt ny! jag har som sagt duschat och tvättat håret med nya produkter som min syster hade med sig hem idag! sen har jag använt min strawberry body butter! man vill ju nästa smaka på det haha det luktar ju bara så himla gott och nu luktar hela jag det!! sen har jag använt min nya body scrub - grapefruit! och nu målar jag naglarna! wiie, hehe fick värsta rycket typ.. så ska sova när naglarna har torkat, min syrra hade lite tid i morgon till att göra något på mig i salongen så får se vad jag hittar på! (Y) kanske silverschampo så att mitt hår inte ser så.. gult ut haha? :D låter prima för min del, hihi aja godnatt! ♥

Love__beach__sunset__by_danicafaye-721652_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0