torsdagen den 5e januari 2012

hejhej! sitter i sängen och ser på kanal fem, ellen är på och vem är gäst där idag?? alla i twilight, alla stora i twilight ;) haha! :D åh vilket sett att vakna upp på! :D hehe
igår var en toppen kväll, jag och danni mötte markus och erik vid breddenskolan sen gick vi till grimbo, jag pallade inte gå till ica x) sen så köpte vi chips och dipp och så klart cola eftersom erik dricker det som jag venne vad haha.. x) .. vi gick hem till mig satte på första twilight filmen och sedan satt vi och snackade, efter första filmen så satte vi på en annan film.. efter en stund så drog vi till grimbo för att käka! :) gott vare! hehe,.. efter de gick vi runt lite drog till ica och ah sen körde vi lite lekar sanning och konka och jag har aldrig typ :P haha skoj! hah när alla hade gått glömde alla sina godispåsar, härligt för mig! haha ;) film och godis blev det sen! haha..
nu är det torsdag ska ringa jonte om en stund ska nog träffa honom sen blire att chilla tror jag :) nu ska jag i alla fall ner och äta frukost och se ett avsnitt av gossip girl, ellen slutade precis :) tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0