stan med krills

hejhej! kom hem för en stund sen...
idag var jag som sagt i stan med krills, vid tre tiden tog vi bussen från oss så runt fyra var vi inne i stan. Vi gick runt lite och båda köpte varsin ur gulliga tröja! :) min var svart och vit med spets och krage, hihi! efter det kände vi för att äta eftersom båda var skit hungriga! så efter ett tag bestämde vi att äta på Pizzahut, så himla gott! hehe. det blev pizza haha ;)
efter vi hade ätit satt vi där ett tag och bara snackade, himla mysigt hade vi :) På tåget hem snackade vi om allt vi varit med om på blidö de senaste två åren typ. shit hahaha, många minnen därifrån!
nu är jag i alla fall hemma och funtar på att redan lägga mig, dock så ska jag inte sova. men ska läsa lite sen blire sängen för mig! :) börjar tidigt i morgon :( och har en ny kurs religion och hon gillar inte att man kommer försent så i morgon får jag absolut inte komma försent, men man kan ju alltid hoppas på att tåget stannar ett stund så att man kan lyssna på musik och bara chilla. haha! aja blir inga fler inlägg för idag. tjingeling!  ♥
nu har jag satt på mig min one piece, mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0