twilight

hellu! sitter och funtar på vad jag ska göra hehe, jag tänkte duscha och sedan måla naglarna medans jag ser på twilight hihi.. det var inte länge sen man såg den men den är bra! heh.. har också börjat läsa om böckerna hihi, dock så måste jag läsa en annan bok i svenskan i skolan, bara de att det är svårt att inte läsa twilight, två kapitel sen så sträckläser man den, i alla fall jag! ♥

ooh gaad, när man ser twilght filmerna kan jag inte ens tänka tanken på att jag varit i samma rum som honom samtidigt som han varit närvarande! och att jag sagt hej till honom och fått en autograf och rört honom. Bästa minnet av året 2011!! heeh, och att träffa Ashley såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0