tisdagen den 3e januari 2012

hellu! :) dagen har varit prima! hehe, jag och gina kom till jobbet, köpte varsin kaffe och macka och satte oss i deras lilla personalrummet med alla tjejer, och en kille, haha! x) vi åt det och sedan började ginas och alla andras kunder att komma in till affären, det var ganska lugnt idag, tack och lov! så jag tvättade först min systers hår och gjorde en inpackning på henne och sedan fick jag samma behandling! älskar att få håret ut fönat på salongen, med en massa goooa produkter! haha, efter det bestämde min syrra och hennes kollegor för att fixa mina bryn, haha! de noppade dom lite och sedan så färgade vi dom! inget drastiskt som svart eller gult ;) men bara så att de syntes lite! nu behöver jag inte fylla i dom längre, great! (Y)
till lunch gick jag, gina och två av hennes polare ut och åt. Det var mys! sen så snackade vi mest allihop haha, och vi körde sanning och konka inne i personalrummet en stund, ganska kul att kolla på för no way att jag skulle vara med haha! ;) pappa hämtade mig runt fem syrran slutar sju.. så när jag kom hem duschade jag och såg ett avsnitt av gossip gril, sen gick jag ner, åt... somnade och nu sitter jag här! :) .. ska ta och lyssna lite på adele och skriva lite sen ska jag nog sova. Upp tidigare än tolv i morgon haha! i morgon kommer söta danni, erik och mackan till mig vi ska ha maraton! :) .. blir prima tror jag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0