tisdag den 24e januari 2012

hellu! har precis ätit lite, mamma och pappa glömde köpa lite till middagen jag skulle laga ikväll så det blev tanmarine i stället! :D wie, haha. så himla gott :D
dagen gick otroligt snabbt idag, det var fan kul i skolan, yepp ni läste rätt, kul! ;) hah. Efter skolan åkte jag hem, hämtade mina pengar jag glömde i morse och sedan drog jag mig till centrum, danni kunde dock inte träffas, hon blev tvungen att plugga för de fick en stor läxa till i morgon :( men duktig nog så pluggar hon faktiskt ;) haha.. men jag hämtade upp min korsett och sedan drog jag mig hem. Köpte hem lite godis åt mig och syrran så jeansen får vänta till i helgen! hehe.. i alla fall, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i hungerspelen! hare bra! ♥
jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0