tack, tack, tack!

hejhej! idag har det varit en väldigt lugn dag!! wiie, på prima humör också! (Y) hehe... vaknade runt halv sex och kollade klockan, najs att man kunde somna om! wiie, hehe.. så när jag vaknade var jag pigg. gick upp halv nio! jag tiitade ut genom fönstert och vädret vill jag inte ens snacka om -.- mitt hår blev lockigt och jag var blöt och kall.. usch! aja jag hade mentors tid i dag sen en väldigt lugn matte lektion och sedan hade vi lunch och sedan håltimme! wiie, i know haha.. så jag åkte hem!! när jag kom hem prövade jag min laddare för att se om den funkade och det gjorde den!! tack tack tack .. :D blev hur glad som helst, så nu har jag kollat på fyra avsnitt av OTH hehe, kanske ska göra klart läxan som jag började med runt halv två ?? (A)
i morgon är det fredag i alla fall! :D ska bli najs, kort dag i skolan det är skönt, har typ gått en "hel" dag i skolan då vi slutat runt fyra ;) härligt härligt!! :) ♥

åh är han inte bara för snygg?! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0