sleep tight

tjena tjena! :) .. corny har precis åkt hem. Vi hade det jätte kul ikväll, först satt vi på Tanmarine wok i typ två timmar och åt och bara snacka om en massa! sen åkte vi hem till mig, (när vi var i centrum köpte jag ett par nya dream jeans! wiie, hehe. så dom ska jag inviga i morgon då jag och krills ska in till stan :)
i alla fall, när jag och corny kom hem till mig blev vi sugna på att se på High School Musical 1 haha, vi såg den och de var fett kul! :) haha självklart kan man alla låtar! :D så sitter och lyssnar på en låt nu, heh fett länge sen ju! :)
nu ligger jag i sängen och har precis pratat med danni, vi ska ses i morgon lite snabbt och köpa träningskort! :D nu ska vi ligga i till sommaren! aja godnatt! sleep tight :) ♥
en random bild bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0