rubrik måste fyllas i

heylo! :D sitter och väntar på maten, hur drygt som helst för jag är dö hungrig, haha! idag har jag inte gjort ett skit! och de känns... härligt!! :D heh.
jag har noppat mina ögonbryn lite och gjort ännu en ansiktsmask och kollat gossip girl, haha det är typ de! dock så trodde jag att maten skulle gå snabbare men men.. efter maten ska jag ut och träffa jonte! ska bli härligt, har inte set honom på ett tag så det ska bli prima (Y)!!
i morgon är det fredag, då blire märsta för mig, hela dagen + kvällen, whoop whoop! ;) ♥
ikväll ska jag se I'm number four, älskar Dianna Agron som är med i den filmen, hon är så jävla fin! i glee med, en av de snyggaste tjejerna jag sett, definitivt med på topp tio listan!!!! .. sen har vi hunken Alexander Pettyfer som är med i filmen också, mummms !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0