onsdagen den 25e januari 2012

hejhej! efter skolan åkte jag som sagt till krillan! :) .. det var riktigt kul hos henne, var så himla länge sen asså!!
vi åt lite när jag kom till henne, sen snackade vi om en massa, såg på massa gamla videos som vi gjorde förut, och bilder från turkiet, sen åt vi middag och efter det blev det dags att åka hem :) .. på söndag däremot ska vi vara hela dagen, shoppa, äta ute och sedan hem till någon av oss för filmmys! blir trevlans!!
just nu sitter jag och trycker i mig choklad haha har verkligen ätit godis idag, vet inte varför men suget efter choklad var enormt idag haha. Tänkte läsa lite i hungerspelen sen ska jag sova typ eller lägga mig i sängen och mysa med kudden! haha tjingeling så länge! ♥

nya header bilden :).. den ser knasig ut men får duga tills vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0