onsdagen den 11e januari 2012

hejhej! mot dagens slut löste sig allt, jag och gina drog till centrum träffade meme, vi åt ute och sedan köpte vi en massa godis och gick hem till meme, vilken teve! gaad hemma bio var det verkligen och en stor soffa!! så himla mysigt hon hade de i lägenheten! heheh.. i alla fall, vi såg en komedi för att skratta lite, det funkade! hehe.. så nu är jag hemma och fick se vårt nya schema -.- fyfan! måste typ gå upp halv sex för att komma i tid :( blää på de! haha, men annars har kvällen varit prima! :) heh
får sovmorgon, ska gå upp runt kvart över åtta halv nio!! :D wiie, så om jag sover nu kommer jag inte försova mig det är jag säker på hehe ;) godnatt då! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0