om min dag

hejhej! som ni ser så är bloggen annorlunda men långt från klar! allt är lite knasigt men så här får den se ut tills vidare, haha!
Dagen har varit prima!!! först träffade jag conne i skolan och sedan började vi gå mot något bad haha, hittar inte så bra i märsta förstår ni ;) .. det tog runt 40 min typ sen på vägen tillbaka gick vi till närmaste busshållsplats och tog bussen till station eftersom vi slutade då. jag kom hem runt ett tror jag? venne faktiskt hehe, men när jag kom hem satt gina och lollo i köket och åt pizza :) jag gjorde en bit till mig och åt med dom. Efter de gick vi upp till ginas rum hon gick igenom lite lådor hennes smink låda var roligast att gå igenom, fick lite saker hihi.. sen så blev det dags för mig att springa till bussen..
Jag träffade danni i centrum och då började dagens shopping! åh va härliga grejer det finns att köpa! :) jag köpte en spets tröja från gina och en ring från gina, massor med rea på ginas smycken! 10 :- hehe. fick hem en snygg ring :) sen gick vi runt lite, jag la undan en skit snygg korsett sak, haha i jeans material. svart med dragkedja, har letat efter en sån sen jag långt tillbaka! wiie, blev fett glad! :D hehe. kommer bli grymt snyggt till sommaren! :D
Juste nya boken av fallen ängel serien har precis kommit ut! herregud va jag vill läsa den !! danni köpte den och tre andra böcker, hela serien rättare sagt! och om man köpte fyra böcker fick man en gratis så jag fick en wiie! fett sugen på att läsa den, haha jag och danni är riktiga bokslukare hahaha! .. okej nu blev det ett långt inlägg känner jag.. men efter centrum åkte jag och danni till mig, hon skulle låna min locktång så den följde med henne hem idag, jag ska låna en tröja av henne i morgon och hon ska få två av mig! :D hehe.. neh nu måste jag sluta skriva. hatar när inläggen är för långa.. -.- haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0