måndagen den 30 januari 2012

hejhej! dagen har varit prima!! efter skolan träffade jag danni vi snackade om en massa och väntade på bussen, vi skulle ju köpa träningskort men det gjorde vi inte, vi tänkte att vi skulle ta det på självaste kvällen då vi ska träna, haha smart tänkt ju !;) .. men men, så vi skippade att åka till friskis och i stället tog vi en mysig fika bara hon och jag! vi delade på kladdkaka och en morotskaka, mumms, och en stor chailatte! mysigt vare! efter det åkte jag med nästa buss hem strax efter det kom kristoffer till mig, de var mys (Y) .. han gick för en stund sen och sedan dess har jag pluggat till samhällsprovet -.- .. hur drygt som helst! i allafall ska slänga i mig lite till mat och sedan duscha innan sängen väntar, vet inte när jag egentligen ska upp i morgon funtar på mjukis eller något? blir skönt! haha k i know ;)
aja ska lägga in lite foton på instagram först och främst! :) follow me ;)  @nathamh ♥
två bilder som jag nyss tog, lollo är här alltid lika trevligt!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0