lördag/söndag

hellu! fast and furious maratonet funkade inte speciellt bra, haha men vi hade grymt kul x) .. först var vi hemma hos mig en stund, sen drog vi och åt pizza, gott gott, efter att vi hade ätit och köpt godis gick vi hem till mig, vi snackade en massa innan vi satte på första filmen, det var den filmen vi såg sen så kollade vi på youtube, gud jag sattt typ och grät av skratt. så himla härligt att skratta! sen så såg vi Friends with benefits den var bra! har bara sett den en gång. Sen slocknade markus en stund typ. Jag och jonte såg på OTH hehe ... vi gick och la oss, i alla fall jag och jonte gick och la oss runt halv sju kvart i sju.. fyfan va trött man är nu, men jag vaknade vid elva. Gick ner tog ett glas vatten sen så sa jag hej till mamma och pappa och sedan gick jag och la mig igen, vid halv ett åt jag jonte markus lollo och gina frukost, de passade på att äta när vi gjorde de.
Haha när jonte och markus hade gått gick jag upp till syrran och lollo, vi gjorde roliga videos med en ny app som jag har hahaha, vi tyckte de såg skit kul ut dock så var vi också väldigt övertrötta så vi skrattade typ åt allt :) kanske slänger upp videon sen, beror på om jag får tillstånd av dom ;) hehe nu ska jag se på OTH och sedan gå igenom läxan till i morgon..  ♥

bild från igår kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0