lördagen den 7e januari 2012

hellu! dagen har varit toppen, jag vaknade vid nio tiden helt sliten och huvudvärken var inte speciellt kul -.-, så jag bestämde mig för att sova en timme längre och fixa mig vid tio istället, även fast man ville ligga kvar i sängen hela dagen så gick jag upp! haha, Conne låg kvar i sängen tills jag typ skulle klä på mig, hon fixade sig snabbt då sen så gick ni ner och åt. Efter det "sprang" vi till bussen och kom preicis i tid, hehe! bra där! (Y) .. sen så åkte conne hem och så mötte jag Danni, vi hoppade på tåget och mötte erik och mackan där, vi drog oss till kista och tja, ni vet vad vi gjorde där. hehe, i alla fall vi shoppade lite också och så åt vi på donken, hur gått som helst, haha har ätit lite pizza runt tre tiden i morse med conne, sen donken till lunch och nu hemma blire nudlar och godis, haha! kommer behöva gå ut i kylan och springa av maten lite, haha!
efter filmen åkte vi hem, pappa hämtade mig från station och när vi kom hem hade mamma och pappa fixat vardagsrummet, tänt ljus och allt, hur mysigt som helst! så vi såg en film och ett avsnitt av charmed! gaad, Leo har precis kommit in i serien på riktigt nu, yeey! nu vill man bara fortsätta kolla, hihi.. i alla fall, ska sova snart, åker in till solan runt elva i morgon så ska upp vid halv åtta typ :) beror på om jag ska duscha, hehe! aja ska lägga mig i sängen ett tag och smsa lite innan jag ska sova, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0