läsa, läsa, läsa

hejhej! då har man lagt sig i sängen efter en lång och varm dusch! :D .. sitter och läser hungerspelen, vill bli klar nu! så att jag kan börja på en bok jag valt själv att läsa ;) alltså en man vill läsa haha.. så ser resten utav min kväll ut!
i morgon ska jag som sagt till centrum med danni, fick mina sista pengar från studiebidraget idag så ska köpa ett par dream jeans och något mer heeh.. sen ska jag spara typ två hundra kr till att köpa snygga underkläder på nätet, eller kanske en playsuit till ?? kanske ett par shorts?? ingen aning, men något mer blire! sen ska jag börja träna nästa vecka! ser bra ut tycker jag! (Y) .. aja ska fortsätta läsa nu, god natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0