klick, klick

hejhej! huvuvärken är kvar -.- den vill inte försvinna och jag "får" inte ta en till alvedon haha.. fan :/ jag sitter och läser. Jag har verkligen fastnat för hungerspelarn nu.. så ska se hur långt jag kommer ikväll haha har inte ens kommit upp i hundra sidor än men snart så!! :)
Dagen har bestått av att jag och mamma har sökt en massa jobb åt mig! :D .. vi gjorde ett helt nytt CV, nytt Personligt brev och allt! hoppas någon nappar ;) har skrivit ner alla affärer jag har sökt till från att stå i butik till att jobba på hotel till typ ica haha.. lite blandat och bra! måste ha pengar känner jag, har suttit och tittat på Nastygal och hittade otroligt sygga grejjer på rean, skit! men allt var typ slut och frakten var på över 200 kr eftersom det är ifrån USA. men jag hittade en sida med en massa kläder och en massa playsuits! gaad ska klicka hem två stycken idag tror jag,. skit snygga, ena kostade hundra kronor och det är fri frakt! från england typ :D åh kommer bli så snyggt till sommaren, gaad. har också klickat hem ett par skor till mig själv, conne visade dom till mig :) wiie! hehe.. nu ska jag återgå till pluggandet, tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0