hejdå julen...

hejhej! håller på att kasta ut min julgran genom fönstret med pappi, haha så kul tycker jag x) .. lite sent i år dock men men.. sen efter det blire duschen för mig och sedan ska jag fixa till mig lite, blir slapp kläder tror jag! får se, ska i alla fall träffa jonte och markus vid middagstid. Vi ska käka ute någonstans och sen drar vi hem till mig för film mys hela natten! wiiie, vi ska ha maraton! alla fast and furious filmer! hehe .. kommer bli najs! :D sen kanske en ny hajfilm som jag har, älskar hajfilmer, wiie, mitt mål är att innan jag dör ska jag simma med vithajar i alla fall gå ner i en bur och kolla på dom. Det ska ske när jag och jossan åker till australien som vi har snackat om sen vi var små! hehe det skulle bara vara så jävla coolt tycker jag!!!! (A) .. i alla fall, nu har pappa kommit tillbaka från köket så ska kasta ut min fula julgran nu. puss! ♥

image description

markus, jag och jonte! :) ♥

(jag heter inte monkiizz på instagram utan, nathamh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0