gossip girl

hejhej! sitter i sängen igen haha, har typ degat här i sängen hela dagen! gick ner för en stund sen när vi skulle äta och sen tog jag min plats under täcket. verkligen hur skönt som helst!! hehe, har faktiskt kollat på gossip girl halva dagen, har sett ett avsnitt då det inte fanns något annat på teve men nu när jag började från början så måste jag säga att gossip girl äger! gud jag älskar gossip girl, haha! äntligen har man en serie att kolla på, fan PLL börjar snart, samma med VD .. de drar igång igen nu under januari! bra för jag längtar efter att se Pretty little liars, gud vem fan är A?? haha aja, ska se på nästa avsnitt av gossip girl! wiie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0