friends with benefits

hejhej! nu har jag vaknat och gått upp ifrån sängen, haha men gick bara ner till köket för att hämta ett glas vatten och nu ligger jag i sängen igen! haha, i morgon är det tisdag, ska med gina till hennes jobb tror jag! :) jag vet inte om vi ska hitta på något med mitt hår eller inte får se! men ska i alla fall ha kul där. Vi tjejer ska ut och äta på lunchen och sedan ska gina eller någon av hennes polare göra någon cool frisyr på mig! :) .. hoppas de fönar ut mitt hår! det blir så jävla snyggt då! :D hih.. aja heh, i dag får vi se vad jag hittar på, jag menar halva dagen har ju typ gått redan, snart kommer alla hem så ska nog se på friends with benefits och sedan skriva lite heh :) .. tjingeling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0